DiGiCo SD7 na trasie Robbie'ego Williamsa
Britannica Row Productions obsługuje tour Robbie Williamsa pt. Heavy Entertainment Show wraz z konsoletami DiGiCo SD7.
Na początku czerwca Robbie WIlliams rozpoczął trasę Heavy Entertainment Show na Etihad Stadium w Manchesterze. W czasie lata, wraz ze swoją ekipą odwiedził wiele stadionów, aren, hal itd. w całej Europie. Firmą odpowiedzialną za odpowiednie wyposażenie była Britannia Row Productions.
Brit Row postawili na DiGiCo SD7, które pracowało zarówno na FOHu jak i monitorach.
Simon Hodge, czyli inżynier FOH Robbie Williamsa, wykorzystuje SD7 od ponad 6 lat i nie zamierza zawierzać tak złożonego show innym stołom. Jonathan Digby z kolei dba o monitory w zastępstwie za Pete McGlynna, który krótko przed trasą miał wypadek i dochodzi do pełni sił. Jonathan również korzysta z SD7.
"Show jest skomplikowane, oba SD7 współpracują z kodem czasowym" - tłumaczy Josh Lloyd. "Mamy 18 osób na scenie, do tego kod czasowy, który pozwala na odpalenie kilku snapshotów i sekwencji w miksie w czasie jednej piosenki. Pozwala także na płynne przejścia z jednego utworu do drugiego bez potrzeby interwencji Jonathana, który skupia się w tym czasie na miksie. Na FOHu kod czasowy także pozwala na płynne przejście i ogarnianie punktów cue, a w tym czasie Simon może skupić się na miksie aby wokal Robbiego był zawsze idealnie słyszalny. Jest to coś co niewiele desek potrafi to ogarnąć z taką łatwością."
Obie deski SD7 wykorzystują Gain Tracking i są w optycznej pętli, wraz z dwoma SD-Rack obsługującymi wszystkie wejścia ze sceny, SD-Mini Rack obsługującym bezprzewodowy system Sennheiser Digital 6000 oraz drugim SD-Mini Rackiem odpowiadającym za inserty i wyjścia PA na FOHu. Pętla jest wykorzystywna nie tylko do dzielenia gaina, ale także do elastycznego systemu talkback pomiędzy FOH a sceną.
"Około 96 wejść dostajemy ze sceny, do tego spora liczba wejść dla zespołu w celu systemu talkback, które pozwalają na sprawną komunikację z całą obsługą". "Poza tym mamy jeszcze triggery na perkusji w celu bramkowania na konsoli. Zanim się obejrzysz, racki są pełne".
Dodajmy do tego 24 kanały bezprzewodowych odsłuchów dousznych Sennheiser 2050, system miksu personalnego Aviom dla perkusisty, sporo różnych innych routingów i deska monitorowa również jest w pełni załadowana.
Cały tour zakończy się w Adelaide w Australii w marcu 2018 roku.
Powodzenia dla całej ekipy!
Dystrybutor DiGiCo: Polsound
Więcej w tej kategorii:
« System K-array w Palazzo Vecchio we Florencji Systemy CODA Audio na Royal Arena w Kopenhadze »