- Ostrzeżenie
-
- JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 434.
Testy
-
test Mackie SRM650
Wyścig zbrojeń trwa. Firmy prześcigają się we wprowadzaniu co raz silniejszych zestawów głośnikowych. I co raz lżejszych. I... pożerających co raz mniej prądu. Czyżby ekologiczna idea downsize'ingu z branży motoryzacyjnej przyjęła się w branży pro audio? Jan Marek, Radek Barczak
Więcej...
-
test JBL PRX715 + PRX718XLF
Seria JBL PRX 600 zdobyła sobie spore grono odbiorców, więc z pewnym zaskoczeniem przyjęliśmy wprowadzenie następcy – serię PRX700. Czy to tylko marketing? Czy też zasadne działanie? Czy nowe PRXy serii 700 są faktycznie lepsze, niż poprzednia seria? Postaramy się…
Więcej...
-
test Shure GLXD24/BETA58 GLX-D Beta 58
W tym roku Shure wprowadził na rynek nowe budżetowe systemy bezprzewodowe. Razem z analogowymi systemami Shure BLX na rynku pojawiły się cyfrowe Shure GLX-D bazujące na cyfrowej transmisji w paśmie WiFi 2.4 GHz. Na testy dostaliśmy zestaw z nadajnikiem do…
Więcej...
-
test Behringer Compact X32
To było znakomite posunięcie ze strony firmy Behringer - wykupienie marek Midas i Klark Teknik. A że zbiegło się mniej więcej z premierą cyfrowych konsolet X32, fakt ten został natychmiast wykorzystany przez speców od marketingu. Po roku witamy na rynku…
Więcej...
-
test JBL JRX225 + JRX218S
Po 6 latach obecności na rynku budżetowa seria JBL JRX100 doczekała się następcy. Zwiększona konkurencja i napór sprzętu no-name lub quasi-name wymusza częstsze zmiany modeli. Czy nowa seria to jedynie marketingowy zabieg? Czy też nowa seria faktycznie wnosi nową jakość…
Więcej...
-
test dB Technologies DigiPro Opera 712DX i DigiPro Sub15D
Włoska szkoła nagłośnieniowa ma się coraz lepiej. Świetne przetworniki, dobre i nowatorskie pomysły, solidne wykonanie oraz do tego wszystkiego korzystne ceny sprawiają, że włoskie zestawy nagłośnieniowe zdobyły dużą popularność w Polsce. dB Technologies nie miało dotąd szczęścia na polskim rynku…
Więcej...
-
test Shure BLX24R/PG58 i BLX24/SM58
Gdy taki potentat, jak Shure wprowadza na rynek nową serię produktów, należy się liczyć z tym, że zaproponowane rozwiązania ustanowią nowe standardy na najbliższe lata w danej kategorii sprzętu. Shure wprowadził nowe analogowe i cyfrowe systemy bezprzewodowe. Na pierwszy rzut…
Więcej...
-
test JBL STX800 STX815M + STX818S
Nie w każdej sytuacji system wyrównany liniowo się sprawdzi. Co więcej, nie w każdej jest zalecany. Moda na systemy wyrównane liniowo nie oznacza, że tradycyjne zestawy nagłośnieniowe przestały mieć rację bytu. JBL udowadnia to wprowadzając w ubiegłym roku profesjonalną serię…
Więcej...
-
test Mackie DLM12, DLM8 i DLM12S
W Mackie idzie Nowe. Nadeszła seria mikserów cyfrowych sterowanych z iPada – Mackie DL1608 i DL0808. Do tych innowacyjnych mikserów dołączyły równie niekonwencjonalne zestawy głośnikowe Mackie DLM bazujące na szerokopasmowych przetwornikach koaksjalnych. Czym Klienci zostaną przekonani do tych nowych paczuszek?…
Więcej...
-
test AKG D12VR
W czasach premiery pierwszego modelu AKG D12, mikrofon ten w zasadzie nie miał konkurencji. Czy AKG postanowiło zdyskontować sławę klasycznego majka? A może postanowiło zaproponować równie nową wartość na rynku, jak klasyczny AKG D12E równo 60 lat temu? Jan Marek,…
Więcej...
-
Behringer Eurolive B1500D-Pro – aktywny subbas 1000 W RMS z 15” przetwornikiem
Behringer coraz bardziej zaskakuje. Dostaliśmy do testów subbasy o mocy 1000 W RMS z 15” przetwornikiem, wyposażone w wejście stereo, wyjście stereo THRU, wyjście stereo po filtrze dolnozaporowym 100 Hz, limiter i EQ Bass Boost. W cenie poniżej 2000 zł…
Więcej...
-
Sony DWZ-M50 i DWZ-B30GB – 2-antenowy cyfrowy system bezprzewodowy diversity dla wokalisty i cyfrowy zestaw bezprzewodowy dla gitarzysty lub basisty
W ostatnim czasie marka Sony powiększyła swoja ofertę systemów bezprzewodowych o dwa cyfrowe modele serii DWZ – w wersjach dla wokalistów z mikrofonem do ręki oraz dla gitarzystów oraz basistów z body packiem. Relatywnie niska cena kusi... Czy warto się…
Więcej...
-
Crown XLi 1500 i XLi 2500 – mocne klasyczne markowe końcówki mocy
Nie zawsze powinniśmy inwestować w końcówki mocy zasilane impulsowo. Dobrze brzmiące konstrukcje są drogie, a tanie końcówki Class D – zwłaszcza niemarkowe lub kiepsko-markowe – na pewno brzmią dużo gorzej od klasycznych markowych i ciężkich końcówek z trafo. Gdy sprzęt…
Więcej...