Logowanie

XVII Konkurs Chopinowski – tajniki realizacji dźwięku i nagrań w trakcie konkursu

XVII Konkurs Chopinowski – tajniki realizacji dźwięku i nagrań w trakcie konkursu

Chopin

Absolutny top. Pełen brak kompromisów. Centrum tego wszechświata to STUDER VISTA 5 pracujący w trybie 96 kHz. Pełen synchron po WordClock, rejestracja w standardzie 5.1 i stereo, jednoczesna transmisja w świat w dwóch standardach... Stageboxy z redundancją po MADI 24/96. Mikrofony Schoeps MK2 i MK2s (dookólny do dalszych ujęć, z podbitą górką) i podpórkowe MK4 (kardioida) dla orkiestry. Wszystko na aktywnych statywach... Również wstęgowe mikrofony Royer. Do tego w kluczowych miejscach preampy Merging-Horus. Przetworniki SSL z MADI. Cały tor to absolutnie najwyższej klasy sprzęt na świecie. Jak to się robi na światowym poziomie? 

Zapraszamy do obejrzenia relacji przygotowanej dla nas przez Bolesława Scholl! To jedyny taki materiał na świecie! Podczas rozmowy Robert Chądzyński - Kierownik Działu Transmisji Polskiego Radia S.A., odkrywa przed nami tajniki technologii użytych do transmisji i rejestracji materiału dźwiękowego z XVII Konkursu Chopinowskiego. Zapraszamy :-)

 

Materiał zmontował Przemek Scholl.