Ostrzeżenie
  • JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 983.
  • JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 2475.
Logowanie

Konsolety DiGiCo z serii SD w licznych realizacjach

Konsolety DiGiCo z serii SD w licznych realizacjach

Konsolety DiGiCo realizowały trasę zespołu AudiofeelsSuwalski Blues Festiwal, Festiwal "Inne Brzmienia Wschód Kultury 2017" w Lublinie, "Dni Bełchatowa", Święto Dziękczynienia 2017 w Świątyni Opatrzności Bożej w Warszawie, Kozienalia 2017 w Lublinie, no i co najważniejsze - największy broadcastowy event - Eurowizja 2017.

Suwalski Blues Festiwal.

DiGiCo w składzie:

- FOH: DiGiCo - SD5, DiGiCo - SD-Rack
- Realizacja: Bayer Media!

suwalki

Festiwal "Inne Brzmienia Wschód Kultury 2017" w Lublinie.

DiGiCo w składzie:

- FOH - DiGiCo SD9
- Monitor - DiGiCo SD5
- 2 x DiGiCo SD-Rack
- Wszystko spięte w sieci Optocore
- Ralizacja: Modzelewski Sound.

innebrzmienia

Dni Bełchatowa.

DiGiCo w składzie:

- FOH: Digico SD5;
- Monitor Digico SD9;
- Wszystko połączone za pomocą Optocore do SD-Rack;
- Realizacja: Airpol Sound & Light.

belchatow1

belchatow2

Święto Dziękczynienia 2017 w Świątyni Opatrzności Bożej w Warszawie.

Do obsługi wykorzystano m.in. SD11 wraz z D-Rack do miksu kanałow mikrofonowych i instrumentalnych podczas Mszy oraz kanałów wyjściowych dla wozu transmisyjnego. Dwie konsolety SD9 połączone z dwoma D2-Rackami do miksów zespołów wewnątrz Świątyni oraz na głównej scenie. Za system monitorowy dużej sceny odpowiadała konsoleta SD10-24 wraz z dwoma SD-Rackami. Wszystkie konsolety oczywiście wyposażone w oprogramowanie Stealth Core 2. Za realizację odpowiadała firma FS-Audio z Krakowa.

dziekczynienie1

dziekczynienie2

Kozienala 2017 w Lublinie - Juwenalia miasta Lublin.

Cyfrowy system miksowania oparty o konsoletę DiGiCo SD12 na stanowisku FOH oraz DiGiCo SD5 na stanowisku monitorowym. Konsolety połączone były przy pomocy światłowodu i współdzieliły SD-Rack 56 wejść/40 wyjść oraz 16 AES. Połączenie takie zapewnia pracę w 96 KHz przy 24 bitach preampow SD-Racka. Operowanie gainem poszczególnych przedwzmacniaczy odbywa sie za pomocą unikalnej funkcji GainTracking. Całość funkcjonuje bardzo sprawnie, zapewniając bezproblemową pracę oraz najwyższą jakość dźwieku. Dlaczego DiGiCo? Za brzmienie i nieograniczone mozliwści konfiguracji, ułatwiające i przyspieszające pracę.

kozienalia

kozienalia2

kozienalia3

Eurowizja 2017.

Miks dźwięku w hali w Kijowie w trakcie Eurowizji odbywał się na konsoletach DiGiCo SD7. Zadania na FOH zostały podzielone na konsoletę na której miksowana jest tylko muzyka i na mikser dla potrzeb publicystyki, materiałów podawanych z wozu OB VAN itp. Obydwie konsolety zostały zdublowane (main+backup) za sprawą czego na FOH pracowały aż cztery egzemplarze SD7! Również miks monitorowy był realizowany na konsolecie SD7 także uzbrojonej w dedykowany backup. Wszystkie konsolety w hali komunikowały się za pomocą pętli Optocore, natomiast sygnały do wzmacniaczy były wysyłane za pomocą transmisji Dante przesyłanej po światłowodzie w topologii gwiazdy.

eurowizja

DiGiCo i Audiofeels.

Zespół koncertował wraz z towarzystwem Orkiestry Collegium F pd. Maestro Marcina Sompolińskiego, Chóru Akademickiego UAM oraz zaproszonych gości.

Zalet konsolet DiGiCo SD jest mnóstwo - ogromna ergonomia pracy, możliwość konfiguracji oraz złożona obróbka dźwięku. Nic dziwnego, że realizatorzy wspomnianej trasy zdecydowali się na sprzęt tej klasy.

Podczas widowisk, widzowie mieli okazję usłyszeć największe przeboje takich gwiazd jak Led Zeppelin, Queen, Guns’n’Roses, David Bowie czy U2.

Jeden z koncertów odbył się w Warszawskim klubie Palladium. Za realizacje odpowiedzialni byli: Przemek Naguszewski (FOH) oraz Szczepan Buzun (MON).

digico2

"Przygotowując się do trasy Audiofeels z orkiestrą symfoniczną szukaliśmy najlepszych dostępnych rozwiązań jeśli chodzi o jakość dźwięku. Wybór padł na konsolety DiGiCo.” - mówił Szczepan Buzun - realizator MON. "Jakość dźwięku i nieograniczone możliwości w konfiguracji systemu pozwoliły nam w pełni sprostać temu zadaniu. Stół monitorowy przyjmował łącznie 120 kanałów i oddawał 45 mixów w różnej konfiguracji zajmując przy tym ponad 60 wyjść. W sprawnym poruszaniu się po stole bardzo pomogły „spile” i dowolnie konfigurowalne warstwy, dzięki czemu jakakolwiek zmiana w monitorach była wykonana bardzo szybko. Dodatkowym atutem tych stołów są matryce. Dzięki nim nie potrzebowaliśmy dodatkowego systemu do komunikacji. Wszystkie talkbacki były domiksowane do wedga i ucha monitorowca i w każdym momencie mógł sprawnie kontaktować się z realizatorem FOH oraz technikami”.

Dystrybutor DiGiCo: Polsound