System Adamson zapewnił nagłośnienie podczas turnieju Leauge of Legends na China's Bird's Nest Stadium
Ponad 40 000 widzów zebrało się, aby wziąć udział w finałowym starciu Mistrzostw Świata League of Legends 2017, które odbyły się w listopadzie 2017 roku w Pekinie, na słynnym stadionie olimpijskim Bird's Nest. System audio, który wspierał wydarzenie, składał się z ponad 200 głośników Adamson E-Series i S-Series, grał nieprzerwanie przez prawie 96 godzin, aż do ogłoszenia zwycięzcy.
League of Legends to popularna wieloosobowa, batalistyczna gra online, z turniejami organizowanymi w kilku krajach na całym świecie. Mistrzostwa S7 rozpoczęło 12 międzynarodowych drużyn, a w ciągu trwających dwa miesięce rozgrywek na żywo, w finale zmierzyły się ze sobą dwie: Samsung Galaxy i SK Telecom T1, obie z Korei Południowej. Drużyny zmierzyły się w prawie czterodniowym finale na Stadionie Bird's Nest, a drużyna Samsung Galaxy zdobyła decydujące zwycięstwo 3: 0.
Pekin Global Visual Culture Development (BGVCD), znany dostawca rozwiązań audio oraz Real Music Acoustic & Lighting Technology, wyłączny dystrybutor produktów Adamson w Chinach, zainstalowali pokaźny system Adamson na największym stadionie w kraju.
„Organizatorzy S7 byli bardzo wymagający, jeśli chodzi o produkty audiowizualne, które miałyby obsłużyć Mistrzostwa Świata" - zaczyna Wang He, główny inżynier BGVCD. "Bardzo zależało im na tym, żeby systemy dźwiękowe i oświetleniowe były w stanie pracować nieprzerwanie przez 96 godzin bez wyłączania lub jakiejkolwiek awarii dźwięku. Wiedzieliśmy, że produkty Adamson z łatwością sprostają temu wyzwaniu".
System składał się z czterech głównych układów, zbudowanych z 18 trójdrożnych, true line source E15 Adamson i sześciu trójdrożnych E12 w każdym z nich. W dolnym segmencie było 16 grup po trzy subwoofery E219 na stronę, uziemione w konfiguracji kardioidalnej i dodatkowa para z 12 S119 do obsługi low endu. Dwie grupy sześciu zwartych dwukierunkowych pól S10 o pełnym zakresie zostały rozmieszczone jako przednie wypełnienia po każdej stronie sceny.
Oprócz nagłośnienia rozgrywki na żywo i komentarzy, system został również wykorzystany w spektakularnej projekcji rozszerzonej rzeczywistości, w której wirtualny smok szybował po stadionie, a także podczas występów tajwańskiego piosenkarza Jay'a Chou i amerykańskiego zespołu rockowego Against the Current, który stworzył i wykonał piosenkę "Legends Never Die" specjalnie dla League of Legends S7 World Championships.
Real Music wykorzystywał program do symulacji predykcyjnych Adamsona Blueprint AV do zaprojektowania systemu.
"Biorąc pod uwagę rozmiar i układ miejsca w połączeniu z unikalnym charakterem imprezy, precyzyjna kontrola nad kierunkowością, zasięgiem i SPL była krytyczna" - komentuje Liu Kaiji, główny inżynier z Real Music. "Blueprint AV sprawił, że proces ten był całkowicie bezproblemowy i zapewniliśmy najlepszą możliwą wydajność systemu, co było bardzo imponujące".
"Nieustannie zyskujemy przewagę dzięki marce Adamson w Chinach, a wykorzystanie tak dużego systemu do tego rodzaju głośnych wydarzeń w tak prestiżowym miejscu jak Bird's Nest jest tego dowodem" - dodaje Real Music Owner Zhen "Richie" Wang. "Pomimo tego, że Chiny nie miały drużyny rywalizującej w finale, chińscy fani byli zachwyceni tym wydarzeniem i wiemy, że świetne brzmienie odegrało dużą rolę w dostarczaniu tego ekscytującego doświadczenia podczas czterodniowego eventu".
Trzeba przyznać, że całośc robi mega wrażenie ;)
Dystrybutor: ProAUDIO-AVT
Artykuły powiązane